За результатами "Nation brands 2015", бренд України втратив як жоден інший в рейтингу - 45% за рік
Падіння вартості бренду України в 2015 р. стало найзначнішим серед всіх країн світу. Про це йдеться в матеріалах дослідження "Nation brands 2015", яке щорічно проводить Brand Finance.
"Бренд Росії, також, як і бренд України, сильно втратили у позиціях в період між 2013 і 2014 рр.", - відзначають дослідники і додають, що цей рік не став винятком.
Згідно з результатами оцінки, вартість бренду України в 2015 р. втратила 45% і опустилася до 44 млрд дол. (68-е місце в рейтингу). Для порівняння в минулому році бренд країни оцінювався в 80 млрд дол. і займав 53-ю позицію.
Наступним за швидкістю і розміром падіння вартості до 2015 р. став бренд Росії. За рік він втратив 31% (до 810 млрд дол.) і виявився на 18-му місці. У 2014 р. показники були іншими: 1,18 трлн дол. і 12-е місце в міжнародному рейтингу брендів країн.
Дані: Brand Finance
Лідером за темпами зростання вартості брендів у 2015 р. стали такі країни, як Іран, Камерун, Танзанія, Кенія та Замбія.
Дані: Brand Finance
За даними дослідження, найдорожчим брендом за підсумками цього року залишився США (19,7 трлн дол.). На другому місці розташувався бренд Китаю (6,3 трлн дол.), а на третьому - Німеччини (4,16 трлн дол.). Замикають п'ятірку найдорожчих брендів країн Об'єднане Королівство (3,01 трлн дол.) і Японія (2,5 трлн дол.).
Дані: Brand Finance
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Україна зайняла 74 місце в рейтингу за індексом людської свободи.