На Київський електровагоноремонтний завод (КЕВРЗ), по всій ймовірності, повертається команда Василя Дутчака, яка була звільнена за незадовільний фінрезультат.
Про це повідомляє "Обозреватель".
Як відомо, Дутчак був звільнений "у зв'язку з неефективною роботою, внаслідок порушення діяльності заводу, яка призвела до фінансових збитків підприємства у розмірі 7 млн грн".
Дутчак керував підприємством з 2015 по 2020 роки. Як пише "Обозреватель", за цей час підприємство занепало.
У заводоуправління утворився стихійний мітинг, на якому колектив висловив недовіру Сергію Пишняку. Основна вимога колективу - залишити керівником підприємства Роману Железняка, який очолює підприємство останні півроку.
За словами представників профспілки підприємства, основні аргументи на користь Залізняка: завантаження потужностей заводу і своєчасне виконання графіку ремонту електропоїздів, що безпосередньо впливає на рівень заробітної плати співробітників, ремонт соціальних об'єктів.
Роман Железняк розробив концепцію розвитку заводу до 2025 року, яка дозволить у два рази збільшити обсяги ремонтів і кількість робочих місць, а також, розширить можливості заводу по ремонту серій електропоїздів шляхом розширення кола замовників, в тому числі і з зовнішніх ринків.
Колектив Київського електровагоноремонтного заводу направив відкрите звернення прем'єр-міністру України Денису Шмигалю, голові Верховної Ради України Дмитру Разумкову, голові правління АТ "Українська залізниця" Володимиру Жмаку.
ПРАТ "Київський електровагоноремонтний завод" (КЕВРЗ ) - одне з найстаріших підприємств України по ремонту вагонів, засноване в 1868 році. 100% КЕВРЗ акцій належить державі в особі АТ "Українська залізниця".
Нагадаємо, що за даними АТ "Українська залізниця", при звільненні Дутчака, завод на 7 млн грн перевищив планові витрати на придбання запчастин для ремонту електропоїздів.