Витрати українських політиків на рекламу в соцмережі Facebook за десять місяців цього року досягли 6,6 млн доларів. Рекламу в цей період поширювали понад 4500 сторінок у Facebook і Instagram.
Про це сказано в матеріалі руху "Чесно".
"6,6 млн доларів - витрати українських політиків у 2020 році на рекламу в Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича", - сказано в повідомленні.
Відзначається, що сторінка "Політична партія "За майбутнє" очолює ТОП за видатками: з серпня по жовтень політсила витратила майже 170 тисяч доларів.
При цьому партія "Слуга народу" займає перше місце за сукупними витратами різних сторінок цієї політичної сили або кандидатів від неї - 880 тисяч доларів.
Нагадаємо, звіт Громадянської мережі ОПОРА вказував, що перед другим туром місцевих виборів у соцмережі Facebook розмістили реклами на 144 тисячі доларів. Найбільшу кількість коштів витратили політичні партії.
Як писало РБК-Україна, в ОПОРІ також повідомляли, що загальна статистика порушень і зловживань під час другого туру місцевих виборів 15 листопада не надто відрізняється від показників у день голосування 25 жовтня. Кричущих порушень, які могли б вплинути на результати виборів, не зафіксовано.