Після просідання обсягів вантажоперевезень з початком пандемії коронавірусу російський виробник вагонів і локомотивів "Трансмашхолдинг" почав шукати нові ринки збуту. Зокрема, під прикриттям казахстанських компаній перебуває під санкціями "Трансмашхолдинг" намагається повернутися в Україну.
Про це йдеться в розслідуванні "Оглядача".
При цьому, основними кредиторами новосибірської компанії є представники топ-менеджменту "Трансмашхолдингу", внесеного указом президента України в санкційні списки ще у 2016 році.
"Основним кредитором компанії "Трансметаллснаб" є Холдинг Транспортні компоненти, від якого, через ланцюжок з трьох кіпрських компаній, ниточки тягнуться знову до росіян. Так, одноосібним власником однієї з них, компанії LIGNOSO LIMITED, є гендиректор "Трансмашхолдингу" Кирило Липа. Другий, OSDOCO LIMITED, повністю володіє Олексій Бєлінський, член ради директорів цієї ж перебуває під санкціями російської компанії", - вдалося дізнатися виданню.
Більш того, засновник "Проммашкомплекта" - тієї самої казахстанської компанії, яка намагається зайти на український ринок, одночасно є і акціонером Муромського стрілочного заводу в РФ, що входить в структуру "Трансмашхолдингу".
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українська урядова делегація у Казахстані уклала низку домовленостей. Серед іншого, мова йшла про можливу закупівлю локомотивів для "Укрзалізниці" у що знаходиться під санкціями російської компанії "Трансмашхолдинг".