Владислав Криклій, який звільнений з посади міністра інфраструктури рішенням парламенту 18 травня, готувався залишити пост задовго до цієї дати.
Про це повідомляє "Апостроф".
Як зазначає видання, за два роки роботи в міністерстві Криклій зумів потрапити в безліч скандалів, а причиною відставки стало системне вибудовування "схем" у відомстві.
Зокрема, його вважають причетним до участі в "схемах" з сертифікацією газобалонного обладнання, а також до незаконної реєстрації в Україні автомобілів Volkswagen, відкликаних після "дизельгейту".
Також до "схеми" з газобалонним обладнанням, по якій відносно Криклія навіть було відкрито кримінальну справу Державним бюро розслідувань.
Крім цього, в Міністерстві деякий час працював фігурант різних скандалів - Андрій Батищев, якого називають причетним до відкатів з підрядників з будівництва доріг у 2015-2016 роках.
Також за даними журналістів, Криклій міг бути безпосередньо причетний до дозволу "Укрзалізниці" ввезти старі вагони з Росії в обхід прямої заборони уряду, чим, за словами учасників ринку, поставив на межу виживання цілу галузь вагонобудування.
Нагадаємо, 18 травня Верховна рада відправила у відставку міністра інфраструктури Владислава Криклія. Раніше чиновник написав заяву про звільнення за власним бажанням.
Як РБК-Україна писало, в керівництві "Слуги народу" заявили, що до міністра Криклія накопичилася велика кількість питань як з боку президента, так і з боку прем'єр-міністра. Саме це і стало причиною його відставки.