Потенційний попит на Ан-178, до розробки якого приступив АНТК ім. Антонова, може скласти 900 од. Таку думку висловила фінансовий аналітик ІК «Сінком Капітал» Оксана Ляшук.
«На сьогоднішній день близько 1 тис. Ан-26 і 350 одиниць Ан-32 знаходяться в експлуатації в 30 країнах. Найбільш активно їх використовують ВПС країн Близького Сходу, Африки і Росія. Ми вважаємо, що новою машиною зацікавляться не тільки вони, а й країни Азії та Балтії», - сказала О.Ляшук.
Відповідно до її прогнозів, у вітчизняній програмі зі створення Ан-178 візьме активну участь (в тому числі і фінансову) російська «Об'єднана авіабудівна корпорація». «Російські підприємства авіаційно-космічного комплексу зацікавлені у співпраці з Україною у сфері авіації, оскільки самі проводять більше половини комплектуючих частин українського літака. Позитивним прикладом такої співпраці є виробництво Ан-148 на потужностях Воронезького авіабудівного товариства. А щоб створювати власний проект зі схожими характеристиками, Росія буде змушена йти на порівняно великі витрати, - підкреслила аналітик.