15 листопада у Києві пройде iGaming Affiliate Conference. Представники індустрії обговорять останні тренди в гемблинге і аффілейт-маркетингу, а також скористаються можливостями для нетворкінгу і пошуку нових ділових партнерів. Представляємо спікерів заходу, які вже підтвердили свою участь: це професіонали онлайн-бізнесу та експерти партнерського маркетингу міжнародного рівня.
Подія покликана об'єднати на одному майданчику представників iGaming-бізнесу і гравців ринку афілійованого маркетингу. Воно включає в себе конференцію, виставку і нетворкінг. Місце проведення — TAO Event Hall, вул. Басейна 2а, Київ, популярний центр культурного та ділового життя в історичній частині Києва.
Конференція: простір для виступів експертів. Теми доповідей стосуються як афілійованого маркетингу, так і iGaming-індустрії.
Виставка: місце зустрічі представників iGaming-індустрії з усього світу. Компанії представлять програмні розробки та обладнання.
Нетворкінг: на конференції буде створена комфортна атмосфера для ділового спілкування; спеціальні гості зможуть скористатися віп-зоною.
iGaming — ніша з високою конкуренцією, і цю особливість потрібно враховувати при розробці маркетингових стратегій. Про підводні камені партнерських програм в кіберспорті розповість Володимир Лучанінов, керівник із закупівель компанії Firelink Media. Він пояснить критерії, за якими проводиться вибір партнерської програми, торкнеться проблем при вимірах і ризиків, а також дасть поради, як отримати максимальний ефект від партнерки.
Ігровим сайтам приділить увагу і Костянтин Новофастовский, керівник сервісу ClickFrog. Його доповідь «Закупівля трафіку в гемблінг-тематиці. Як уникати ботів» включає опис популярних ресурсів і порівняння CPM-банерів і ClickUnder.
Виступ Дмитра Петренко, керівника SEO-відділу Edu-cash.com в Україні, буде присвячений просуванню в закордонному сегменті Інтернету. Експерт працював над виведенням сайтів в топ в США, Великобританії, Канаді, Німеччині, Австрії та країнах СНД. Він розповість про те, як досягти лідерства в Буржунете, включаючи сіре просування і органічний трафік.
Мирослав Лясковець, засновник LeadMarketing і розробник онлайн-курсу «Facebook без води», розповість про арбітраж трафіку в соціальних мережах. Слухачі дізнаються про типові помилки новачків і про ефективних рекламних стратегіях для Facebook.
Програма конференції доповнюється! Слідкуйте за анонсами нових спікерів на сайті Kyiv iGaming Affiliate Conference.
Зареєструватися, щоб дізнатися все про тренди партнерського маркетингу в ігровій індустрії.