Київська міська державна адміністрація відповіла на найпоширеніші питання щодо спецпропусків на транспорт в столиці, які працюватимуть у випадку посилення карантинних обмежень. Система подачі заявок розпочала роботу у тестовому режимі ще 10 серпня.
Про це пише РБК-Україна з посиланням на пресслужбу КМДА.
Як відзначив заступник голови КМДА Олексій Кулеба, попри те, що наразі у Києві немає локдауну, втім адміністрація прийняла рішення підготуватися до цього заздалегідь.
Попри те, що у Києві працюватимуть транспортні квитки старого й нового зразка, активними будуть лише ті, власникам яких надано дозвіл.
КМДА розробило електронну систему подачі заявок, яка розпочала роботу у тестовому режимі 10 серпня.
Під час реєстрації в електронній системі подачі заявок, керівник подає списки працівників. Після позитивного рішення, останній отримає відповідного листа, а транспортні картки його працівників автоматично активуються.
Наразі електронна система подачі заявок не має можливості надати відповідних послуг, втім найближчим часом, після виправлення недоліків й тестування - у столиці запланована розробка механізму для надання разового дозволу й для фізичних осіб за критичною потребою.
У випадку виникнення складнощів, необхідно написати розробникам на електронну адресу: qpass@kyivcity.gov.ua
Термін подачі заявок необмежений.