У центри обслуговування 104 ua Клієнтський простір щомісяця звертається близько 700 клієнтів за консультаціями щодо підключення газу та придбання газового обладнання. Для тих споживачів, які прагнуть оптимізувати витрати і час, в АТ "Харківгаз" розробили комплексну послугу приєднання "під ключ".
Про це повідомляє прес-служба "Харківгазу".
"Послуга синхронізує всі етапи робіт, що передбачає одночасне проектування, будівельно-монтажні роботи зовнішніх та внутрішніх мереж, пуск газу, підбір та встановлення обладнання, технічне обслуговування", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, замовити послугу "під ключ" можна у 104 ua Клієнтському просторі. Для цього потрібно звернутися із заявою до персонального менеджера та надати необхідний пакет документів.
"Важливим етапом при замовленні послуги, є підбір обладнання. Обладнання - важлива складова комфортного і енергоефективного споживання газу. При зверненні в Клієнтський простір, кожне замовлення клієнта супроводжує його персональний менеджер. Він враховує побажання клієнта, знайомить з переліком послуг і товарів, допомагає зробити замовлення, надає необхідні консультації, супроводжує клієнта до повного виконання АТ "Харківгаз" взятих на себе зобов'язань", - йдеться в повідомленні.
Якщо клієнт хоче, щоб газове обладнання працювало як єдиний розумний механізм, необхідно встановити додаткові автоматизовані системи.
"Smart-фаворитами за підсумками минулого року стали: сигналізатор, оснащений вдосконаленим напівпровідниковим сенсором з двома датчиками, який виявляє окремо природний і чадний газ, і пристрій дистанційної передачі даних 104 ua Smart, який накопичує і зберігає дані не тільки значень об'єму газу, а і змін конфігурації і аварійних ситуацій", - йдеться в повідомленні
У прес-службі відзначили, що за детальною консультацією з питань отримання послуги комплексного приєднання та індивідуального підбору обладнання клієнтам необхідно звертатися до персональних менеджерів 104 ua Клієнтського простору.