Підземний паркінг столичного велотреку не вплине на відновлення об'єкта. Про це в інтерв'ю українським ЗМІ повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Спасибко.
"Наша першочергова задача - реставрувати велотрек, а вже потім вирішувати питання з паркінгом. І не в збиток реконструкції, а в додаток. Паркінги продаватися не будуть і залишаться у комунальній власності. Призначення підземної парковки - розвантажити суміжні вулиці і дати можливість городянам залишати там свої авто", - зазначив Олександр Спасибко.
За його словами, паркінг буде переданий місту як єдиний майновий комплекс разом з велотреком, і ним зможуть користуватися всі кияни.
"Велотрек посаджений в історичній зоні міста, обмежені умови, вулиці дуже вузькі, завантаження автомобілями колосальне, паркуються по обидва боки вулиць, і повірте, що якщо ми не облаштуємо підземний паркінг на території комплексу, то вже зрозуміло, що будуть великі проблеми з під'їздом до велотреку, так і з технологічними вимогами експлуатації самого спортивного комплексу", - пояснив чиновник.
Олександр Спасибко підкреслив, що паркінг технологічно необхідний велотреку. Паркінгом зможуть користуватися мешканці сусідніх будинків, мешканці сусідніх вулиць мікрорайону в цілому. Але при цьому, при проведенні спортивних заходів, паркінг в обов'язковому порядку буде звільнятися і резервуватися для забезпечення потреб учасників.
"В Європі кожен міський спорткомплекс передбачає наявність паркінгу для відвідувачів, це нормальна світова практика. Тим більше, що він підземний і не порушує ні зовнішній вигляд велотреку, ні його конструктивні елементи", - сказав заступник мера Києва.