Хочете навчитися створювати контент, який люди будуть читати, зберігати в нотатках і ділитися ними в соціальних мережах? Тоді вас точно зацікавить цей захід!
17 серпня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить регулярну безкоштовну онлайн-конференцію, присвячену контент-маркетингу - "Content Marketing Day". А це означає, що ви зможете почути доповіді міжнародних експертів-практиків, які поділяться своїми фішками, кейсами та прикладами складання контент-стратегії.
На цей раз вас чекають представники таких найбільших компаній, як: Ощадбанк, Приватбанк, ISIDA, SendPulse, Boosta, SE Ranking, TemplateMonster, Serpstat, MadCats і багато інші.
На конференції ви зможете:
дізнатися, як за допомогою контент-стратегії генерувати лояльних клієнтів;
зрозуміти, як слід упаковувати свою пропозицію;
освоїти сучасні прийоми комунікацій з онлайн-покупцями;
побачити, як і за рахунок чого виділитися на тлі конкурентів;
визначити, як досягти з допомогою якісного контенту лояльності клієнтів і досягнення бізнес-цілей;
отримати свіжі ідеї для своєї контент-стратегії;
задати питання спікеру в прямому ефірі
Конференція буде особливо корисна, якщо ви:
маркетолог або інтернет-маркетолог;
копірайтер або редактор;
SMM/SEO-спеціаліст;
власник або адміністратор сайтів;
контент-менеджер;
підприємець, який хоче ефективно розвивати бізнес в інтернеті
І навіть якщо ви давно вже досвідчений фахівець - удоскональте свої підходи і дізнайтеся, як добиватися ще більш швидких і більш високих результатів.
Що вас чекає?
8 годин корисної насиченої інформації;
15 спікерів-експертів з унікальними доповідями;
тільки актуальні посібники та рекомендації;
подарунки і бонуси від організаторів та партнерів.
Як потрапити на конференцію?
Захід безкоштовне в онлайні, для участі необхідно зарегистрироваться. В день проведення конференції вам буде надіслано лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.
Організатори: "WebPromoExperts", "WebPromo"
Спонсори: "SendPulse", "Crello", "SE Ranking", "Copywritely"
Вам це може бути цікаво: Конференція з контент-маркетингу