Сукупні витрати IT-компаній на рекламу за підсумками I кварталу склали 723 млрд дол
Сукупні витрати IT-компаній на рекламу ростуть швидкими темпами: за минулий рік показник зріс на 30%. За I квартал він вже досяг 723 млн, у той час як загальні витрати на рекламу знизилися на 1%, повідомляє телеканал "Росія 24".
Microsoft ніколи не соромилася витрачати на рекламу своєї продукції чималі суми. У 2011 р., наприклад, компанія витратила 100 млн на рекламну кампанію з просування пошуковика Bing. Проте недавні цифри від аналітиків з Nielsen показують, що софтверний гігант за витратами на рекламу може досягти нової планки.
Читайте також: Витрати на IT в 2013 р. складуть більше 2 трлн дол
За заявою експертів, в I кварталі нинішнього року Microsoft очолила список найбільших технологічних рекламодавців, змістивши в лідерських позицій компанію Intuit (займається розробкою ПЗ для роботи з податковими даними), яка займала перше місце в рейтингу впродовж п'яти років. За підсумками I кварталу витрати Microsoft на рекламу зросли на 200% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
У п'ятірці лідерів також опинилися Apple, Google і Amazon.
Nielsen не поширюється, який відсоток з цих коштів пішов на просування самої компанії, але у звіті йдеться, що основними рекламованими товарами корпорації стали смартфони на Windows Phone, використання Windows 8 на стаціонарниках і планшетах, і особливо реклама лінійки гаджетів Surface.
Однак великої популярності Surface поки не здобув. Франк Джіллетт, аналітик Forrester Research, коментуючи недавній фінансовий звіт, каже, що Microsoft отримала "сукупний удар економічної ситуації на ринку ПК через слабкі продажі планшетів і невдалий реліз Windows 8", що відбилося на квартальних результатах.
Читайте також: Чистий прибуток Microsoft в 2013 ФР виріс на 23,4%
Якщо говорити про конкретні цифри продажів, то Microsoft вдалося реалізувати лише 900 тис. пристроїв за даними за грудень-березень від IDC. У зв'язку зі слабким попитом на Surface RT Microsoft на цьому тижні оголосила про зниження вартості пристрою.
"Технології стали настільки широкодоступними, що пронизують майже кожен аспект життя, - пише Рендалл Бірд, голова відділу "Рішення для рекламодавців" в Nielsen. - Але з підвищенням доступності підвищується і конкуренція, і компанії інвестують великі суми в створення шуму навколо їх найважливіших продуктів, переслідуючи мету відхопити частку на цьому важливому ринку".