Радбез Нідерландів опублікував підсумковий звіт за Boeing 777
Оприлюднено остаточний доповідь про катастрофу малайзійського літака на Донбасі
Рада безпеки Нідерландів опублікував остаточний звіт з розслідування аварії малайзійського Boeing 777 на Донбасі. Звіт опублікований на сайті голландського Радбезу.
До публікації звіті за Boeing 777 про підсумки розслідування були проінформовані родичі загиблих пасажирів. Після цього Рада безпеки представив доповідь по авіакатастрофі на авіабазі в Гільзі-Риене, куди доставили всі зібрані на Донбасі уламки Boeing.
Після цього Нідерланди збираються проінформувати близько 75 посольств про хід розслідування.
Звіт по Boeing 777 охоплює чотири теми: причини катастрофи, питання про польоти над зоною конфлікту, причини, чому родичі загиблих повинні були чекати протягом двох-чотирьох днів для підтвердження з боку голландських властей, що їхні близькі були на літаку, а також питання, якою мірою пасажири рейсу MH17 усвідомлено пережили катастрофу.
У звіті не піднімалося питання про те, хто був винен у катастрофі літака, оскільки це є предметом кримінального розслідування.
Зазначимо, сьогодні також свій "альтернативний" доповідь після краху рейсу MH17 на Донбасі представили в Росії. Концерн "Алмаз-Антей", який займається виробництвом озброєння (у тому числі установок "Бук"), провів ряд експериментів і заявив, що малайзійський лайнер був збитий ракетою з підконтрольною українським військовим території Донецької області.
Фото (РБК): презентація російської доповіді по катастрофі Боїнга
Експертно-журналістська група Bellingcat, що спеціалізується на проведенні розслідувань за відкритими джерелами, також вже опублікувала свій підсумковий звіт за Boeing 777. У доповіді, який був оприлюднений 8 жовтня, наводилися дані про присутність російської установки "Бук" під час авіакатастрофи і неподалік від місця аварії літака.
Нагадаємо, літак Boeing 777 авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував плановий рейс з Амстердама в Куала-Лумпур, зазнав катастрофу 17 липня 2014 р. в Донецькій області України в районі села Грабове.
На борту перебувало 283 пасажири і 15 членів екіпажу, всі вони загинули. Ця авіакатастрофа за кількістю загиблих стала найбільшою в історії авіації з 11 вересня 2001 р. і увійшла в десятку найбільших за всю історію.
Попередній звіт міжнародної комісії з розслідування авіакатастрофи був опублікований 9 вересня 2014 р. Згідно з ним, лайнер розвалився в повітрі в результаті "структурних пошкоджень, викликаних великою кількістю високоенергетичних об'єктів, які проникли в літак зовні". При цьому в звіті заперечувалася ймовірність того, що катастрофа Boeing-777 було викликане технічною несправністю або діями екіпажу.