Соцмережа Facebook може вивести на ринок музичний сервіс
Facebook, можливо, готує вихід власного музичного сервісу, повідомляє газета The Telegraph. Видання посилається на повідомлення блогерів, що проаналізували код недавно запущеного соцмережею відеочату, повідомляє РБК. В середині червня цього року Facebook вже обіцяла запустити музичний сервіс спільно зі шведською компанією Spotify.
До цих пір невідомо, на яких умовах найпопулярніша соцмережа буде використовувати музичний контент. "Традиційно у Facebook все безкоштовно, але звукозаписні компанії, швидше за все, не підуть на це, - вважає засновник і власник LiveInternet Герман Клименко. - Урізані ж функції музичного сервісу і відеочату, де доведеться платити за основні послуги, не привернуть користувачів. До того ж музика і відео суперечать початковій концепції Facebook як чистої соцмережі".
Ідея музичного сервісу прийшла засновнику соцмережі Марку Цукербергу ще до вступу в Гарвард. Він придумав музичний плеєр, що запам'ятовує музичні переваги відвідувачів музичного порталу. У вересні 2002 року майбутній власник Facebook відмовився продати права на програму компанії Microsoft за 2 млн дол.
На думку Германа Клименко, вихід на ринок соцмережі Google+ і конкуренція з національними соцмережами змушує Facebook звернутися до нетрадиційних для неї сервісів: "Зараз між соцмережами та контент-агрегаторами йде боротьба за збільшення часу, проведеного користувачем на сайті. Для цих цілей добре підходять музичні та відеододатки".