"Соціологічні війни" будуть одним з елементів кампаній кандидатів, але далеко не визначальним
Соціологія стала інструментом політтехнологій, а за рік до виборів ця технологія активно нав'язується заради забезпечення "психологічної переваги" та "закріплення лідерства" за відсутності реально змістовної кампанії. Про це на своїй сторінці у Facebook написала заступник голови фракції "народний фронт" Вікторія Сюмар.
За її словами, рейтинги КМІС вкотре показали, що в кампанії немає лідера, а є велика кількість претендентів на вихід до другого туру, що за рік до виборів більше 40% українців не визначились за кого голосуватимуть, і що "за 11 місяців до виборів вірити у визначеність виборця голосувати за кандидата в другому турі - смішно".
"Відтак, результати виборів сьогодні будуть прямо залежати від вдало проведеної кампанії і спроможності мобілізувати свого виборця. "Соціологічні війни" будуть одним з елементів кампаній кандидатів, але далеко не визначальним, оскільки виборець хоче а)нових підходів, б)конкретних програмних тез, в)спроможності забезпечити результат, тобто довіри щодо спроможності виконати обіцянки, - вважає Сюмар.