На головній ігровій виставці світу E3 Sony розкрила нову інформацію про свою консолі PlayStation 4. І, схоже, що у японців є всі шанси стати монополістами на ринку приставок.
На головній ігровій виставці світу E3 Sony розкрила нову інформацію про свою консолі PlayStation 4. І, схоже, що у японців є всі шанси стати монополістами на ринку приставок, повідомляє "Росія 24".
Головна конкурентна перевага PlayStation 4 - низька ціна. Ось вже чого ринок не очікував від Sony, яка завжди продавала свої пристрої трохи дорожче: консоль стоїть не просто дешевше, а на 100 дол дешевше Xbox One! Її вартість - 399 дол у США і 399 євро в Європі - вписується в ті критерії, які напередодні презентації були задані аналітиками.
Під час презентації. фото: Reuters
Цікаво, що Amazon.com розмістила на своєму сайті обидві приставки для замовлення, але не знала, скільки вони коштують, тому виставила ціну в 740 дол За даними британського підрозділу, на Xbox One було трохи більше замовлень. На думку багатьох аналітиків, 499 дол Є й інша точка зору, яка полягає в тому, що Xbox коштує дорожче через вбудованого Kinect.
Читайте також: Sony після релізу Playstation 4 продасть облігації на 1,5 млрд дол
Ще один козир Sony - "ліберальність поглядів" її творців. Ще одна річ, якої японці не славляться. Незважаючи на звичку Sony скрізь розставляти копірайти і люто боротися з піратами, ми побачили опцію, недоступну на Xbox One: користувачі можуть безперешкодно ділитися іграми. Microsoft придумала хитромудру систему, що дозволяє передавати ігри друзям, але не всім і в обмеженій кількості.
PlayStation, на відміну від Xbox, не повинна бути весь час підключена до Інтернету.
Нарешті, ігри. Очевидно, що Microsoft позиціонує свою консоль як центр домашніх розваг з величезною кількістю функцій. Sony робить ставку на ігровий контент. Поки складно сказати, який підхід є правильним на тлі глобального питання про те, чи потрібно світу взагалі нове покоління консолей? Nintendo Wii U - єдиний його представник, який продається зараз, - попитом майже не користується. З одного боку, це небезпечна тенденція, з іншого, у Sony є всі шанси стати монополістом на ринку, так як боротися доводиться лише з одним конкурентом, Microsoft, що допустили ряд помилок ще до запуску своєї консолі.
Читайте також: Sony вперше за п'ять років завершила фінансовий рік з прибутком
Раніше повідомлялося, що Sony планує після презентації консолі продати корпоративні облігації на суму в 150 млрд ієн (1,5 млрд дол) на відкритому ринку.
Компанія Sony була заснована в 1946 р. і є одним з провідних виробників електроніки в світі. Sony випускає аудіо-і відеопрогравачі, mp3-плеєри, DVD-програвачі, проекційні і LCD телевізори, монітори і електронні компоненти. Серед продуктів компанії такі бренди, як VAIO, Bravia і Walkman.
За період з 2005 по 2012 рр.. капіталізація компанії скоротилася майже на 60%, однак на початку 2013 р. Загублено позиції були відіграні: з початку поточного року акції Sony подорожчали майже на 60%.