Sony і Panasonic обговорюють спільне виробництво OLED-телевізорів
Компанії Sony Corp і Panasonic Corp ведуть переговори про розробку технології масового виробництва OLED-телевізорів нового покоління, повідомили джерела, знайомі з ситуацією, пише Reuters.
В такий спосіб японські фірми розраховують дати відсіч в конкурентній боротьбі своїм південнокорейським суперниками на ринку телевізорів, що працюють на органічних світлодіодах (OLED), які, як очікується замінять рідкокристалічні дисплеї (LCD).
Південнокорейські Samsung Electronics і LG Electronics планують розпочати продажі 55-дюймових OLED-телевизоров, які на 4 міліметри тонше за звичайні ТБ і споживають менше енергії, вже до кінця цього року.
Sony і Panasonic, що бажають отримати свій шматок відповідного ринку, зараз ведуть переговори про спільну розробку технології OLED, повідомили джерела. Раніше ділова газета Nikkei також писала про переговори між двома японськими фірмами.
"Panasonic не розголошує вміст доповіді. Panasonic продовжить займатися своїми розробками і перевіркою (технології) OLED, грунтуючись на результатах досліджень, що проводяться в її лабораторіях. Терміни комерціалізації OLED доки не визначені", - сказав старший координатор по глобальних корпоративних зв'язках з громадськістю Киоко Ісиі.
Sony, що випустила в 2007 році перший в світі OLED-телевизор, опісля трьох років припинила виробництво екранів вартістю 2 тис. дол. через загальний економічний спад. При цьому компанія як і раніше робить OLED-екрани, варті близько 26 тис. дол. для найбільш забезпечених споживачів.
У вівторок Sony відмовилася від коментарів.