Правоохоронці викрили діяльність мережі call-центрів, які збирали персональні дані, реквізити банківських карток та засоби доступу до електронних платіжних систем українців. Після чого інформацію передавали компаніям країни-агресора.
Про це повідомляє прес-центр СБУ.
"Оперативники спецслужби встановили, що оператори call-центрів збирали інформацію про персональні дані, реквізити платіжних карток та засоби доступу до банківських рахунків, електронних грошей і електронних платіжних систем своїх українських клієнтів", - йдеться у повідомленні.
Наразі перевіряється інформація про передачу бази даних замовникам з країни-агресора.
За інформацією СБУ, мережі call-центрів діяли у Кропивницькому і Кривому Розі. Організатори надавали віддалені послуги комерційним структурам, офіційно зареєстрованим у країні-агресорі та ТОТ АР Крим, у тому числі санкційній компанії "Яндекс".
Зазначається, що call-центри не були зареєстровані в Україні як суб’єкти господарської діяльності. У такий спосіб вони ухилялися від сплати податків.
Організатори залучали до роботи до 150 операторів, які працювали у дві зміни.
Під час обшуків в офісах call-центрів було вилучено: понад 100 магнітних носіїв інформації, 120 комп’ютерів з програмним забезпеченням російської компанії "Яндекс", 4 сервери, документальні матеріали, свідоцтва та ліцензії, видані фіскальними органами РФ.
Одному з організаторів роботи call-центрів повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень за ч. 2 ст. 200 ККУ та обрано запобіжний захід.
Фото: обшуки в офісах call-центрів, які працювали на РФ (ssu.gov.ua)
Раніше РБК-Україна писало, що двоє мешканців Сум створили call-центр, за допомогою якого заволодівали грошима з рахунків іноземців. Загальна сума вкрадених грошей становила 3 млн гривень.