Зниження прибутку Volkswagen викликане поганими результатами основних автобрендів компанії
Прибуток німецького автовиробника Volkswagen в першому кварталі цього року впав в річному численні на 35,7% - з 4,2 млрд до 2,7 млрд євро. І хоча рік тому високий показник почасти був пов'язаний з разовими надходженнями від остаточного придбання Porsche, зниження прибутку на початку цього року викликане поганими результатами основних брендів компанії. Про це йдеться у звіті концерну за минулий квартал.
Якщо рік тому прибуток марки Volkswagen перевищував 1 млрд євро, то тепер він звалилася до 590 млн євро. Продажі автомобілів з шильдиком VW в Західній Європі скоротилися в січні-березні на 5,8%. Пов'язані ж з реалізацією машин витрати різко підскочили - до 17%. Чималу роль у цьому зіграла тенденція до надання покупцям різних знижок.
У першому кварталі скоротився розмір операційного прибутку і у Skoda, а іспанська "дочка" Volkswagen AG - Seat - ще сильніше пішла в мінус. У той же час зниження прибутку преміального бренду Audi було незначним: у січні-березні він склав 1,3 млрд євро, скоротившись в порівнянні з початком минулого року тільки на 100 млн євро. Вклад Porsche в операційний прибуток Volkswagen AG, що зібрав під своє крило 12 автомобільних марок, дорівнює 573 млн євро.
Крім того, у березні вперше за більш ніж три роки впало і виробництво автомобілів цього бренду.
З урахуванням кризи продажів на європейських ринках глава Volkswagen AG Мартін Вінтеркорн в минулі вихідні оголосив, що концерн має намір зайнятися скороченням витрат. Планів щодо виведення виробничих потужностей з Європи поки немає. Однак компанія подумає, чи не потрібно їй скоротити число тимчасових працівників.
У той час як продажі на рідному для Volkswagen континенті котяться вниз, бізнес концерну в Азії розвивається як по маслу. Операційний прибуток китайського бізнесу компанії помітно зріс: з Піднебесної в Вольфсбург в першому кварталі надійшло майже 1,2 млрд євро, на третину більше, ніж роком раніше.
Тим не менш, завантаженість складів концерну до кінця першого квартал 2013 р. різко зросла. Вартість знаходиться в них товару (в основному вже повністю зібрані автомобілі) збільшилася в порівнянні з кінцем минулого року на 1,2 млрд євро.
Правда, у звіті концерну за минулий квартал вказано, що ці цифри поки нижче торішніх. Однак велика кількість автомобілів тепер можна реалізувати на ринку, тільки запропонувавши на них суттєві знижки.
Читайте також: Чистий прибуток Volkswagen в I кварталі 2013 р. скоротився на 38,2% - до 1,946 млрд євро