Smart Retail: як інновації завойовують серця покупців і підвищують продажу
Компанії, які відкидають інновації, втрачають продажу. Це діалектика рітейл-бізнесу нового часу. Лідери ринку – агенти змін і реальні достигаторы - знають про цю особливість і постійно зміцнюють свої компанії новими рішеннями, які підвищують рівень сервісу і буквально закохують лояльних покупців бренд.
15 лютого, в Києві, конференція Smart Retail: за що споживач голосує гаманцем і ногами, організована Retail Platforma і Malls Club, вдруге збере прогресивних рітейлерів України для обговорення глобальних інновацій в індустрії роздрібної торгівлі.
На Smart Retail акцент не стільки на трендах, скільки на успішних практичних кейсах по впровадженню інновацій:
- нові концепції / реконцепції магазинів і фудкортов ТРЦ;
- автоматизація бізнес-моделі;
- впровадження штучного інтелекту (чат-боти, блокчейн);
- smart-обладнання в оффлайн-магазинах, AR / VR формати;
- новий рівень мульти - і омниканальности;
- рішення з управління клієнтським досвідом;
- ефективні pr і діджитал-рішення в маркетингу
Генеральний партнер Smart Rеtail:
Компанія Hubbot
Партнери конференції:
- Cherry Berry Ukraine
- Modern-Expo Group
- SMART business
- Innoware
- MAXI Card
- ConsultingforRetail (С4R)
- D2
- VISION LIGHTING
- VISTA Project
SMART RETAIL – місце зустрічі експертів, грошей, технологій та ідей для того, щоб вони стали реальністю. Ми виявимо світу рітейлу всі самі прибыльногенерирующие інновації. Буде гаряче, актуально, цікаво!
З питань участі рітейлерів і ТРЦ:
Сергій Ковальський
s.kovalsky@meetingpointgroup.com
+ 38 044 232 98 40
+38 050 736 59 09
З питань партнерства:
ЕкатеринаБалахнина:
e.balakhnina@meetingpointgroup.com
+38 098 604 90 49;
+38 093 150 20 95