За підсумками березня 2012 року Skoda увійшла до трійки брендів, що самих продавалися, в Україні і зайняла частку ринку в 7,9%, повідомляє прес-служба ТОВ "Єврокар".
"У 2009 році ми прийняли стратегію лідерства, яку озвучили в головному слогані бренду. Ця стратегія визначила всі наші дії в комунікаційній, збутовій і клієнтоорієнтовній політиці", - говорить генеральний директор ТОВ "Єврокара" Марина Яковлєва.
Skoda досягла рекордної частки ринку і піднялася на 4 позиції в рейтингу продажів нових автомобілів завдяки низці чинників, що формували імідж марки впродовж 10 років роботи ТОВ "Єврокар".
Всього в березні було реалізовано 1509 автомобіля Skoda, з яких: 1043 - Octavia, 311 - Fabia, 87 - Superb, 47 - Yeti, 14 - Roomster.
По словах Яковлєвої, основне ядро портфеля Skoda складають три автомобілі: Octavia, Fabia і Superb. "Ми розраховуємо, і тому є передумови, що Yeti також увійде до числа моделей, що продається найбільше. Безумовно, бестселером модельного ряду Skoda і беззмінним лідером продажів в своєму класі є Octavia. За перший квартал цього року доля моделі в свому класі склала 13,6%", - підкреслила генеральний директор ТОВ "Єврокар".
За підсумками 2011 року Octavia стала іномаркою, що в Україні продавалася найбільше. Ця модель оголошена моделлю С-класу, що продавалася найбільше, за результатами Національного автомобільного рейтингу - акції "Авторейтинг 2011".
ТОВ «Єврокар» - офіційний дистриб'ютор автомобілів Skoda в Україні. Підприємство працює з березня 2003 р. і входить до групи компаній "Атол Холдинг", яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.
Ділерська мережа "Єврокари" є однією з найбільших в Україні.