Шведський Saab оголосив про неможливість платити зарплату співробітникам через відсутність коштів
Шведський автовиробник Saab, що знаходиться у вкрай скрутній фінансовій ситуації, не може платити зарплату співробітникам у зв'язку з відсутністю коштів. Про це йдеться в прес-релізі нідерландської Swedish Automobile (раніше Spyker Cars), що контролює Saab. На даний момент Swedish Automobile і Saab ведуть переговори з різними компаніями, які могли б надати компанії короткострокове фінансування, однак немає гарантій, що дані переговори будуть успішними і необхідні кошти знайдені, повідомляє РБК.
Раніше цього місяця стало відомо, що китайські автомобільні компанії Pang Da Automobile Trade Co. (Pang Da) і Zhejiang Youngman Lotus Automobile Co. (Youngman) підписали попередню угоду з кризовим шведським автовиробником Saab і його власником Swedish Automobile про створення спільних виробничих і дистриб'юторських підприємств в КНР та участі китайських партнерів в акціонерному капіталі Swedish Automobile.
За умовами укладеного меморандуму, Pang Da і Youngman інвестують 245 млн євро в обмін на сумарну частку в Spyker, що перевищує 50%. Youngman отримає 29,9% акцій Spyker, вклавши в компанію 136 млн євро, а Pang Da, раніше підписала партнерську угоду з голландською компанією, збереже частку в 24%, інвестувавши 109 млн євро. Однак дана угода ще не отримала необхідного схвалення китайських урядових відомств і ряду третіх сторін, таких як Європейський інвестиційний банк, кредитовавший Saab.
Нідерландська Spyker, перейменована в Swedish Automobile в минулому місяці, придбала у американського автоконцерну General Motors компанію Saab в 2010 р. За підсумками 2010 р. фінансові показники Saab виявилися плачевними, а в квітні 2011 р. конвеєр автовиробника і зовсім зупинився через борги перед постачальниками комплектуючих. У травні 2011 р. Spyker знайшов китайського партнера по відновленню виробництва Saab, ним стала компанія з КНР Pang Da Automobile Trade Co. Про свою готовність інвестувати в Saab неодноразово заявляв російський бізнесмен Володимир Антонов, який був витіснений з числа акціонерів Spyker під тиском General Motors.