ua en ru

Більше шести років клієнти "Харківміськгазу" користуються онлайн сервісами

Більше шести років клієнти "Харківміськгазу" користуються онлайн сервісами Газовий вентиль (104.ua)

Клієнти "Харківміськгазу" більше шести років користуються онлайн сервісами компанії. Найпопулярнішими стали Особистий кабінет, до нього приєдналося понад 150 тисяч споживачів газу, а також Viber-бот 7104ua.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

"В онлайн сервісах можливо своєчасно передавати показання газових лічильників, стежити за станом особових рахунків, завантажувати квитанції, оплачувати послуги з доставки природного газу і за газ,як товар. Головною перевагою, яка з'явилася в оновленій системі, стала можливість оплати за газ і його доставку в "один клік". Зарахування коштів за двома рахунками здійснюється одним платежем і дозволяє заощадити на комісії банківської установи", - йдеться в повідомленні.

З 2020 року можливості Особистого кабінету на платформі онлайн 104.ua були істотно розширені. Клієнти "Харківміськгазу" можуть управляти з одного аккаунта одночасно 25 особовими рахунками.

"Ключова перевага чат-бота Viber 7104ua - можливість підтвердити передані показання лічильників газу фотографією. Така функція була розроблена з метою коригування показань лічильників газу, які були внесені з помилками. Варто зазначити, що коригування помилкових показань відбувається автоматично, тому споживачам більше не треба звертатися з цією проблемою до Клієнтське простір компанії і чекати візиту контролера", - йдеться в повідомленні.

Крім Особистого кабінету і чат-бота 7104ua в Viber існують і інші онлайн-сервіси, серед них паблік-аккаунт 7104_bot в Telegram, мобільні додатки 104Mobile для Android і 104Mobile Light для iPhone.