20 липня програма лояльності FISHKA від мережі автозаправних комплексів «ОККО» запровадила новий асортимент винагород. Усі винагороди (а це понад 90 товарних позицій) зібрані на 56 сторінках каталогу, передає прес-служба компанії.
Крім того, FISHKA запровадила особливу категорію товарів на замовлення. Винагороди з постійного асортименту можна отримати у звичний спосіб на АЗК «ОККО», у Hot Café чи в ресторані «A la minute». Натомість певні товари (позначені піктограмою ) слід замовляти попередньо через гарячу лінію 0 800 505 118 або на сайті компанії.
«Новий великий каталог винагород - це важлива подія як для самої компанії, так і для наших клієнтів. Ми бачимо, що клієнт стає більш вибагливим до винагород. Тому ми не лише збільшили асортимент винагород, а й дали можливість учасникам програми лояльності швидше накопичувати бали, купуючи товари і послуги у партнерів FISHKA. До речі, серед програм лояльності українських мереж АЗК така схема є унікальною»- наголосив керівник департаменту маркетингу «Концерну Галнафтогаз»Василь Дмитрів.
Постійні клієнти можуть заробляти додаткові бали на картку FISHKA не лише на «ОККО» чи у мережі ресторанів «A la minute» а й у страховій компанії «Універсальній» за придбання будь-якого виду страхування.