Мережа «ОККО» запровадила новий каталог винагород для власників карток FISHKA
20 липня програма лояльності FISHKA від мережі автозаправних комплексів «ОККО» запровадила новий асортимент винагород. Усі винагороди (а це понад 90 товарних позицій) зібрані на 56 сторінках каталогу, передає прес-служба компанії.
Крім того, FISHKA запровадила особливу категорію товарів на замовлення. Винагороди з постійного асортименту можна отримати у звичний спосіб на АЗК «ОККО», у Hot Café чи в ресторані «A la minute». Натомість певні товари (позначені піктограмою ) слід замовляти попередньо через гарячу лінію 0 800 505 118 або на сайті компанії.
«Новий великий каталог винагород - це важлива подія як для самої компанії, так і для наших клієнтів. Ми бачимо, що клієнт стає більш вибагливим до винагород. Тому ми не лише збільшили асортимент винагород, а й дали можливість учасникам програми лояльності швидше накопичувати бали, купуючи товари і послуги у партнерів FISHKA. До речі, серед програм лояльності українських мереж АЗК така схема є унікальною»- наголосив керівник департаменту маркетингу «Концерну Галнафтогаз»Василь Дмитрів.
Постійні клієнти можуть заробляти додаткові бали на картку FISHKA не лише на «ОККО» чи у мережі ресторанів «A la minute» а й у страховій компанії «Універсальній» за придбання будь-якого виду страхування.