Мережа Billa почала вказувати на цінниках країну-виробника товару
В українських магазинах роздрібної мережі Billa, яка входить у німецьку Rewe Group, на цінники тепер наносять державний прапор країни-виробника товару. Про це пише "Комерсант. Україна" з посиланням на "Білла-Україна".
"Вид цінників уніфікований для всіх магазинів міжнародної мережі Billa. Програма зміни цінників в Україні стартувала на початку березня з київських магазинів", - пояснили в компанії.
Такий крок викликав бурхливі обговорення у соцмережах. Частина користувачів зазначає, що таким чином можна швидше ідентифікувати країну-виробника і простіше бойкотувати товари з РФ.
"Бойкот підтримують в основному гарячі голови, таких людей небагато. Подібна ситуація була і в лютому, коли через соцмережі і в особистих розмовах люди домовлялися бойкотувати товари компаній, власниками яких вважаються народні депутати від Партії регіонів", - повідомив топ-менеджер однієї з найбільших українських роздрібних мереж.
Топ-менеджер зазначив, що в разі загострення ситуації в Криму кількість людей, які відмовляються від купівлі випущених у Росії товарів, може збільшитися. Змінити цінники планували і в мережі "Фуршет".
"Це поширена практика в світі, і в жовтні минулого року ми вирішили її застосувати. Однак, проконсультувавшись з юристами, вирішили відмовитися від цієї ідеї через неоднозначного трактування закону про рекламі", - пояснило джерело в "Фуршеті".
Відзначимо, компанія "Білла-Україна" працює в Україні з 2000 р. На сьогоднішній день вона об'єднує 32 супермаркету в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Одесі, Запоріжжі, Дніпродзержинську, Запоріжжі, Нікополі, Краматорську, Маріуполі, Житомирі, Кременчуку і Херсоні.