Для клієнтів "Миколаївгаз Збуту" функціонують і інші дистанційні сервіси
Станом на початок травня майже 110 тис. споживачів газу Миколаївської області користуються онлайн-сервісом особистий кабінет на сайті 104.ua. А це третина всіх клієнтів ТОВ "Миколаївгаз Збут", повідомляє прес-служба компанії.
"З початком карантину одним з перших кроків було оперативне впровадження експрес-реєстрації в особистому кабінеті на сайті 104.ua. Для цього достатньо просто зателефонувати в Контакт-центр за телефоном (067) 65 70 104 та зазначити свій особовий рахунок. Через кілька хвилин, отримавши логін і пароль, перейти за посиланням у свій вже створений особистий кабінет 104.ua. Завдяки оперативному переходу на використання онлайн-сервісів вдалося стабілізувати ситуацію з оплатами", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, на початку карантину рівень оплат за природний газ знизився. Але компанія "спрямувала всі зусилля на роботу онлайн-сервісів, щоб споживачі газу могли дистанційно швидко, легко, а головне - безпечно вирішувати свої газові питання, в т. ч. і оплачувати спожитий газ".
"Дякуємо нашим клієнтам за те, що вони досить швидко переформатувалися та підлаштуватися під нові умови. Зараз рівень оплати вирівнюється, адже все більше споживачів освоюють наші дистанційні сервіси і оцінюють їх переваги та зручність", - говорить директор ТОВ "Миколаївгаз Збут" Дмитро Маслов.
У прес-службі відзначили, що за чотири місяці 2020 року цілодобовий доступ до власного особового рахунку і можливість дистанційно розраховуватися за природний газ за допомогою онлайн-сервісів отримали понад 15 тис. клієнтів "Миколаївгаз Збуту".
"Для клієнтів "Миколаївгаз збуту" успішно функціонують і інші дистанційні сервіси: надсилання щомісячних показань лічильника СМС-повідомленням на номер 7104, отримання миттєвого балансу через СМС-інформування, цілодобова зв'язок з Контакт-центром, мобільний додаток 104Mobile для смартфонів і 104Mobile Light для айфонів, Вайбер-бот 7104ua, електронна пошта contact@mkgaszbut.104.ua т.п", - йдеться в повідомленні.