Минулого року ПАТ "Закарпатгаз" запровадив для своїх клієнтів web-сервіс "Особистий кабінет". Вже майже 30 тис. закарпатців користуються цією послугою, а загалом в 16 областях України - 1 мільйон споживачів газу. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Як зазначається, впродовж року можливості сервісу постійно вдосконалюються. Як результат, у споживачів газу з’явилась можливість отримати інформацію про нараховану субсидію, завантажити рахунок за газ, а також скачати заяви-приєднання до договору на розподіл й постачання газу.
Крім того, вже з квітня поточного року користувачі сервісу можуть переглянути інформацію про зареєстровану в базі компанії конфігурацію газових приладів, що встановлена в їхній оселі, й тим самим, провести звірку щодо кількості, типу приладів, типорозміру лічильника та вказаної кількості зареєстрованих осіб.
"Особистий кабінет" значно спрощує зворотній зв’язок клієнта та газової компанії, адже він є зручним та простим у використанні – про це свідчить активність закарпатців, яку можна спостерігати останнім часом. З початком опалювального сезону кількість споживачів, які реєструються, зростає. Лише впродовж листопада роботу сервісу оцінили понад 5 тис нових користувачів Це очікувана тенденція, адже онлайн-сервіс дозволяє здійснювати всі основні операції щодо отримання інформації, перебуваючи просто в себе вдома, а відтак – заощаджувати свій час", – зазначає начальник управління клієнтського сервісу "Закарпатгазу" Тетяна Королович.