Мешканці Житомирської області з початку року отримали 373 тисячі інформаційно-консультаційних послуг, скориставшись безкоштовними сервісами газової компанії. Про це повідомляє прес-служба "Житомиргазу".
За 11 місяців споживачі газу Житомирської області отримали понад 270 тисяч консультацій контакт-центру в телефонному режимі, 17 тисяч відповідей на електронну пошту і 5,5 тисяч онлайн-консультацій через "Особистий кабінет".
"2015 і 2016 роки стали знаковими для "Житомиргазу" у роботі над покращенням сервісу. В центрі Житомира відкрився контакт-центр для клієнтів, стартував сервіс "Особистий кабінет". Також додалося п'ять нових способів передачі показань лічильника, в тому числі і система голосового меню IVR, "автовідповідач" для цілодобового оперативного обслуговування та мобільний номер телефону", – зазначає Сергій Пікуль, керівник управління клієнтського сервісу ПАТ "Житомиргаз".
За даними компанії, в рейтингу найбільш зручних способів передачі показань лідирує "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. Також наголошується, що кількість користувачів "Особистого кабінету" зростає з початком опалювального сезону.
Крім того, 1 грудня був встановлений рекорд: за один день через сервіс Особистий кабінет" на сайті 104.ua передали показники своїх лічильників газу майже 260 тис. клієнтів газових компаній України.