Сервісами "Житомиргазу" щомісяця користуються 50 тис. споживачів
Контакт-центр "Житомиргазу" за півроку обробив 330 тис. звернень
За шість місяців 2017 року контакт-центр газових компаній Житомирської області обробив 330 тис. звернень споживачів. Про це повідомляє прес-служба "Житомиргазу".
Наголошується, що за допомогою онлайн-сервісів споживачі можуть дізнатися баланс рахунку, отримати консультацію, оплатити газ.
Найшвидшим способом доступу до особового рахунку є "Особистий кабінет". Щомісяця півсотні тисяч споживачів газу Житомирської області передають показники лічильника саме через "Особистий кабінет".
"Клієнти компанії можуть передати показання лічильників п'ятьма способами. Вибір житомирян на користь передачі показань лічильників через "Особистий кабінет" мотивовано тим, що весь процес займає кілька хвилин і є абсолютно безкоштовним", – коментує начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль.
Кількість користувачів "Особистого кабінету" в Житомирській області становить понад 55 тис.