Сервісами ПАТ "Дніпрогаз" у 2017 році скористались майже 110 тис. споживачів
Понад 70% від усіх звернень стосуються передачі показань лічильників газу
За перший квартал 2017 року оператори контакт-центру ПАТ "Дніпрогаз" опрацювали майже 110 тис. звернень, з яких 3,6 тис. надійшли через "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. Найчастіше вони стосувалися передачі показань лічильників, повідомляє прес-служба компанії.
Спеціалісти контакт-центру опрацьовують дзвінки та звернення мешканців Дніпра та Дніпропетровського району, а це майже 400 тисяч споживачів. За даними прес-служби, понад 70% від усіх звернень стосуються передачі показань лічильників газу. Так, впродовж трьох місяців 2017 року клієнти компанії надали до контакт-центру 77,5 тисяч показань.
На сьогодні одним із найпопулярніших способів передачі показань лічильника є смс-повідомлення. З початку року цією послугою скористалися майже 26 тисяч споживачів ПАТ "Дніпрогаз".
Окрім цього, ще 7,3 тис клієнтів компанії повідомили дані приладів через голосове меню IVR, яке також дозволяє отримати актуальну інформацію щодо газопостачання, не чекаючи на з’єднання з оператором. Натомість 2,2 тис. клієнтів компанії скористалися можливістю відправки показань на електронну пошту.
"Компанія продовжує розширювати спектр додаткових сервісів для споживачів газу, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. – Нещодавно наші клієнти отримали можливість користуватися ще однією послугою. Відтепер з допомого короткого номера 7104 вони можуть ще й оперативно дізнатись про поточний баланс за своїм особовим рахунком".