Сервіс групових знижок Groupon закінчив III кв. 2012 р. зі збитками в 3 млн дол
Сервіс групових знижок Groupon в III кв. показав чистий збиток в 3 млн дол. при виручці в 569 млн дол. Компанія страждає від тривалої кризи в Європі: якщо на американському ринку виручка виросла на 80% р/р, то на європейському - лише на 3%, повідомляє телеканал "Росія 24".
Зараз у компанії налічується 39,5 млн користувачів, що на 37% більше, ніж рік тому.
В цілому темпи зростання компанії сповільнюються: у I кв. 2011 р., відразу після IPO, вона заявляла про триразове збільшення виручки. У I кварталі цього року зростання не перевищило 89%, в II кв. - 45%, у III кварталі сповільнилося до 32%.
Groupon намагається розширити свій бізнес: у вересні компанія запустила послугу прийому платежів зі смартфонів і почала не тільки надавати знижки на послуги, але й продавати електроніку і одяг.
Операційний прибуток продовжує скорочуватися: 64 млн дол. в II кв. до 42 млн дол. в III кв.
Компанія намагається підтримати бізнес, скорочуючи витрати на залучення нових клієнтів: у минулому кварталі 648 співробітників з відділу маркетингу були звільнені.
Котирування акцій впали на електронних торгах на 16% до 3,30 дол. Інвестори, що купили її папери на IPO в минулому році за ціною розміщення (20 дол.), втратили понад 80% своїх вкладень.
Читайте також: Groupon запустив новий платіжний сервіс