Сенат США розкритикував інтернет-компанії за втручання РФ у політичний процес
Компанії не простежили за тим, що оплата за політичні оголошення проходила в іноземній валюті
Сенатори США піддали інтернет-компанії Facebook, Google і Twitter жорсткій критиці. На їхню думку, інтернет-гіганти вжили недостатньо заходів, щоб російські агенти не втручалися в американський політичний процес. Про це повідомляє DW.
Зокрема, йдеться про те, що вони не простежили за тим, що оплата за політичні оголошення проходила в іноземній валюті.
Наголошується, що офіційні представники інтернет-компаній протягом кількох годин виступали перед підкомітетом по злочинності і тероризму американського Сенату у справі про можливе втручання Росії у президентські вибори в США в 2016 році.
За словами виконавчого директора Google Річарда Сальгадо, пошуковий гігант в подальшому може відмовитися від політичних оголошень, оплачуваних валютою.
У свою чергу, генеральний радник Facebook Колін Стретч визнав, що його компанія пропустила "ключовий сигнал". Тим не менш, заявив він, компанія не планує забороняти публічну рекламу в США, куплену в іноземній валюті. За його словами, кожен місяць місце на Facebook купують близько 5 млн рекламодавців.
Представники компаній Google і Twitter запевнили сенаторів, що розуміють серйозність російського втручання.
Як зазначає видання, це було перше з трьох слухань у Конгресі США з участю трьох інтернет-компаній з питання про можливе втручання Москви у хід виборів. Вже сьогодні, 1 листопада, представники компаній виступлять на засіданні комітетів з спецслужбам Сенату і Палати представників.
Нагадаємо, в Facebook заявили, що якась група російських користувачів опублікувала понад 80 тис. записів на політичні теми протягом двох років під час і після президентських виборів у США 2016 року.