Рахункова палата зазначила недоліки у контролі та координації роботи резервного фонду з ліквідації НС
Рахункова палата зазначила недоліки в дієвому контролі та координації роботи резервного фонду щодо запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій. Про це повідомляє прес-служба Рахункової палати.
Зокрема, за результатами аудиту ефективності використання коштів резервного фонду державного бюджету в 2012 р. Колегія Рахункової палати зазначила, що урядом вживалися заходи, спрямовані на дотримання чинного законодавства при розподілі цих коштів для запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
При цьому позитивна тенденція до зменшення кількості надзвичайних ситуацій сприяла зниженню обсягів формування і розподілу коштів резервного фонду. Так, у держбюджеті на 2012 р. резервний фонд сформовано в обсязі 1,5 млрд грн або в 2,4 рази менше можливого обсягу. Разом з тим протягом бюджетного періоду цей обсяг знижений урядовими рішеннями майже втричі (до 549,3 млн грн), з яких 312,4 млн грн розподілені між головними розпорядниками.
Аудитом встановлено, що в 2012 р. продовжувалося вдосконалення нормативно-правової бази, яка регулює використання коштів резервного фонду державного бюджету. Зокрема, прийнятий Кодекс цивільного захисту України, яким регулюються відносини, пов'язані із захистом від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, а також передбачена можливість фінансування робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у порядку, встановленому Кабміном.
Разом з тим, Колегією Рахункової палати зазначалося, що за відсутності належного дієвого внутрішнього контролю, організації та координації роботи, а також управління бюджетними коштами з боку окремих органів виконавчої влади, в 2012 р. повернуто до державного бюджету як невикористані 68,9 млн грн.
Нагадаємо, раніше Рахункова палата зазначила недостатнє державне фінансування мінерально-сировинної бази.