ua en ru

Рахункова палата зазначила, що транспортне сполучення Києва вимагає більш ефективного використання бюджетних коштів

Рахункова палата зазначила, що транспортне сполучення Києва вимагає більш ефективного використання бюджетних коштів. Про це повідомляє прес-служба Рахункової палати.

Колегія Рахункової палати розглянула результати аудиту ефективності використання коштів, передбачених у державному бюджеті на здійснення Києвом функцій столиці, у частині їх спрямування на проектування, будівництво і реконструкцію транспортних розв'язок та мостових переходів у Києві, і констатувала, що пропускна здатність доріг, які з'єднують лівий і правий береги міста з його центральною частиною, збільшилася в середньому на 30% завдяки введенню в експлуатацію чотирьох нових транспортних розв'язок площею 113,4 тис. кв. м. (на примиканнях просп. Науки до Столичного шосе і Дніпровського узвозу до Набережного шосе, біля станції метрополітену "Дніпро", на розі вул. Дружби народів і Наддніпрянського шосе).

Разом з тим, як показав аудит, кошти держбюджету, виділені комунальному підприємству Київської міськдержадміністрації "Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд р. Києва" та державному територіально-галузевому об'єднанню "Південно-Західна залізниця", використовувалися в 2011-2012 рр. в умовах недосконалого нормативно-правового забезпечення та недостатнього контролю з боку головного розпорядника - Міністерства фінансів України.

Як наслідок, з 1,2 млрд грн, спрямованих на вказану мету, використані з порушенням законодавства 18,5 млн грн. У зв'язку з недоробкою підрядниками перерахованих авансів, за станом на 1 липня поточного року утворилася прострочена дебіторська заборгованість на суму майже 70 млн грн.

У столиці сповільнюються темпи зведення деяких дорожньо-транспортних споруд. Зокрема, перенесено дату введення в експлуатацію Подільського мостового переходу, ступінь готовності якого становить лише 41,1%, порушено планові терміни будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро. Це призводить до збільшення вартості незавершеного будівництва, а також посилює навантаження на державний бюджет, оскільки питома вага держресурсів, спрямованих на зведення об'єктів столичної транспортної інфраструктури, досягає 70% серед інших джерел фінансування.

Колегія Рахункової палати констатувала, що проблеми транспортного сполучення в столиці вирішені лише частково і потребують подальшої уваги урядових і міських структур, подолання зазначених недоліків, зокрема, усунення ризиків неефективного використання бюджетних коштів, що виділяються для здійснення Києвом функцій столиці України.