Phone 5, новинка від компанії Apple, був використаний в рекламі його основного конкурента - смартфона Galaxy S III від південнокорейської компанії Samsung. Про це пише видання Digital Trends.
Під слоганом "Не потрібно бути генієм" порівнюються характеристики двох пристроїв, причому продукція Samsung в порівнянні виграє. Сам слоган обіграє політику Apple, згідно з якою консультанти в магазинах і віртуальні помічники в App Store називаються "геніями".
Як відзначає видання, порівняння Galaxy S III і iPhone 5 вийшло одностороннім зі зрозумілих причин. Зокрема, творці реклами "забули" згадати такі характеристики нового пристрою Apple як FaceTime, iCloud і інтеграція з iTunes. Крім того, платформа Android 4.0, на якій працює Galaxy, випущена вже рік тому, а застосована в iPhone iOS 6.0 зовсім нова.
Читайте також: Чи справдилися очікування, і чого не вистачає новому iPhone 5 від Apple