РЖД планує з 2015 р. відмовитися від імпорту рейок для швидкісних доріг
Російська залізнична держмонополія РЖД планує в 2015 р. повністю відмовитися від імпорту рейок і закуповувати їх тільки у російських металургів. Про це заявив сьогодні журналістам перший віце-президент РЖД Вадим Морозов на Челябінському металургійному комбінаті, передає Reuters.
У 2014 р. РЖД планує закупівлю рейок в обсязі 830 тис. т, сказав представник монополії.
"Навряд чи і в наступному році нам вдасться обійтися без імпорту. Сподіваємося від нього повністю відмовитися в 2015 р. з виходом станів Evraz і ВАТ "Мечел" на проектну потужність", - сказав Морозов.
За його словами, в 2013 р. РЖД планує закупити 800 тис. т рейок, у тому числі 200 тис. т імпортувати. Основну масу імпорту становлять 100-метрові рейки для високошвидкісних і вантажних магістралей, які поки проводяться тільки в Австрії та Японії.
У Росії рейки держмонополії поставляє поки тільки одна компанія - Evraz, одним з головних акціонерів якої є мільярдер і власник лондонського футбольного клубу "Челсі" Роман Абрамович.
Читайте також: РЖД заборонили перевізникам відправляти у Білорусію порожні напіввагони
Поставки 100-метрових рейок РЖД можуть розпочатися наступного року, коли буде пройдена сертифікація. До цих пір стан буде виробляти балку, сказав представник "Мечела".
За словами Морозова, РЖД розраховує в другому півріччі 2014 р. купити у "Мечела" від 100 тис. до 130 тис. т 100-метрових рейок. За угодою від 2008 р. закупівлі РЖД рейок з нового стану "Мечела" можуть скласти до 400 тис. т щорічно.
У залізничній монополії сподіваються, що до 2015 р. 100-метрові рейки будуть складати основну частину всього обсягу закупівель, сказав перший віце-президент.