Ринок нових легкових авто за півроку знизився на 70% до 17,2 тис. штук, - "Укравтопром"
У червні зареєстровано 3 тис. 372 продажі нових легковиків
Український автопарк за першу половину 2015 р. поповнився на 17 тис. 203 нових легкових автомобілі, що на 70% менше торішнього результату. Про це повідомили у прес-службі асоціації автовиробників України "Укравтопром".
Порівняно із зимово-весняним сезоном, літо на ринку нових легкових автомобілів розпочалося з активізації продажів. За перший літній місяць в Україні було зареєстровано 3 тис. 372 продажів нових легкових авто, що на 13% перевищило травневий показник, і такий результат став максимальним за останні шість місяців.
Однак, порівняно з показником червня минулого року, попит на автомобілі знизився в 1,8 рази.
Найбільша кількість реєстраційних номерів у червні отримали автомобілі японської марки Toyota - 502 шт. Але, незважаючи на лідерство, від свого результату річної давності Toyota відстала на 22%. Найбільш популярною в лінійці Toyota у звітному місяці стала модель RAV-4, яка забезпечила п'яту частину продажів цієї японської марки.
На другому місці Renault - 376 автомобілів. Цій французькій марці вдалося не тільки піднятися в рейтингу, рік тому вона обіймала лише восьму позицію, а й збільшити продажі щодо червня 2014 на 59%. Бестселером у Renault стала модель Logan - майже половина з проданих автомобілів цього бренду. Також Renault Logan за підсумками червня став найпопулярнішим автомобілем на українському ринку нових легкових авто.
Третім брендом за популярністю в українців у минулому місяці став вітчизняний ЗАЗ з результатом у 254 авто. Реалізації "Запорізького автозаводу" відносно червня минулого року впали на 50%. Найбільшим попитом із ЗАЗівськіх моделей користувався Sens (майже 45% від усіх проданих за місяць ЗАЗів). До того ж ця модель Запорізького автомобілебудівного заводу стала другою після Renault Logan за популярністю в українців.
На четвертому місці Nissan - 206 нових авто (-19% до АППГ). У цієї моделі найкраще продавалася модель X-Trail - 28% від загального обсягу продажів автомобілів цієї марки.
Замикає ТОП-5 червня Mazda з результатом - 175 проданих автомобілів (+ 34% до АППГ). Флагманом продажів у Mazda в червні була модель CX5, яку вибрали 40% покупців автомобілів цього японського бренду.
Нагадаємо, українці із січня по травень 2015 р. придбали 13,8 тис. нових легкових автомобілів.