Обсяг ринку медійної реклами в Україні за підсумками 2016 року зросте на 27% і складе 11,621 млрд гривень.
Про це йдеться у дослідженні Всеукраїнської рекламної коаліції.
Найбільший сегмент, ринок ТБ-реклами, за підсумками року зросте на 36% до 5,676 млрд гривень, ринок інтернет-реклами виросте на 33% і складе 3,140 млрд гривень. Зростання продемонструють також і інші види реклами, крім реклами в друкованій пресі. При цьому в ВРК відзначають, що порівнювати обсяг реклами в пресі з минулим роком було б некоректно, оскільки в поточному році була змінена методика підрахунку.
Наступний рік, за прогнозами ВРК, для ринку буде не менш вдалим. Так, в цілому його зростання прогнозується на рівні 28% до 14,872 млрд гривень.
|
Підсумки 2015 рік, млн грн |
Підсумки 2016 рік, млн грн |
Відсоток зміни 2016 року до 2015 року |
Прогноз, 2017 рік, млн грн |
Відсоток зміни 2017 року до 2016 року, прогноз |
ТБ – реклама, всього |
4 164 |
5 676 |
36 % |
7 414 |
31 % |
Пряма реклама |
3 733 |
4 965 |
33 % |
6 454 |
30 % |
Спонсорство |
431 |
711 |
65 % |
960 |
35 % |
Преса, всього |
1 320 |
1 130 |
n/a |
1 320 |
17 % |
Національна |
n/a |
670 |
n/a |
805 |
20 % |
Регіональна |
n/a |
180 |
n/a |
207 |
15 % |
Спеціалізована |
n/a |
280 |
n/a |
308 |
10% |
Радіо реклама, всього |
304 |
400 |
31% |
480 |
20% |
Національне радіо |
217 |
290 |
34 % |
348 |
20 % |
Регіональне радіо |
31 |
39 |
26 % |
47 |
20 % |
Спонсорство |
56 |
71 |
27 % |
85 |
20 % |
Out-of-Home Media, всього |
953 |
1 240 |
30 % |
1 595 |
29 % |
зовнішня Щитова реклама |
821 |
1 081 |
32 % |
1 405 |
30 % |
Транспортна реклама |
64 |
77 |
20 % |
92 |
20 % |
Indoor реклама (вкл Indoor video) |
68 |
82 |
20 % |
98 |
20 % |
Реклама в Кінотеатрах |
24 |
35 |
46 % |
53 |
50% |
Інтернет-реклама |
2 355 |
3 140 |
33 % |
4 010 |
28 % |
РАЗОМ МЕДІА РИНОК |
9 120 |
11 621 |
27 % |
14 872 |
28 %
|
Фото обсяг рекламного медіа ринку України
Нагадаємо, раніше зростання ринку прогнозувався на рівні 21% за підсумками 2016 року.