Ринок побутової техніки і електроніки України в III кварталі виріс на 31%
Майже всі сектори продемонстрували позитивну динаміку, крім сегмента "Фото"
Український ринок побутової техніки та електроніки в третьому кварталі 2016 року зріс на 31% порівняно з аналогічним періодом минулого року і склав 15 млрд гривень. Про це йдеться в дослідженні компанії GFK, оприлюдненому прес-службою.
Майже всі сектори продемонстрували позитивну динаміку, крім сегмента "Фото".
Найбільше зріс сегмент телекомунікаційного обладнання – на 43,4% до 4,846 млрд гривень. Таку динаміку в компанії пояснюють відновленням попиту на смартфони, зокрема його зростання склало 50,7%. Крім того, на 287,3% зросли продажі фітнес-трекерів і смарт-годин. У той же час реалізація фаблетов скоротилася на 14,7%.
Ринок великої побутової техніки за звітний квартал виріс на 34,4% і досяг 3,439 млрд гривень. Приріст сегменту забезпечили продажу холодильників, ця категорія зріс на 35,8%. Також позитивну динаміку продовжили демонструвати пральні машини з найвищим класом енергоефективності (А+++).
Сегмент побутової електроніки збільшився на 33,2% і склав 1,665 млрд гривень. Драйвером сектора стали панельні телевізори, їх продажі зросли на 38,4%.
Ринок офісної техніки в третьому кварталі зріс на 20,6% до 222 млн гривень. Основним позитивним чинником в сегменті стало зростання продажу багатофункціональних пристроїв на 24,1%.
Продажу малої побутової техніки збільшилися на 20,3% і склали 1,2 млрд гривень. Пилососи як найбільша продуктова група в сегменті зросли на 30%, крім того збільшилися продажі товарів по догляду за волоссям, кавоварки та кавомашини. При цьому продажі мультиварок продовжили скорочення.
Сектор інформаційних технологій зріс на 19,2% і становив 3,47 млрд гривень. Ключові групи сектору – ноутбуки, стаціонарні комп'ютери та монітори – зросли на 25,7%, 58,2% і 28,3% відповідно. При цьому скорочення спостерігалося серед категорії електронних книг і планшетів. Так, останні скоротилися на 6,4% із-за впливу смартфонів з великими екранами.
Ринок фототехніки в третьому кварталі продемонстрував негативну динаміку, скоротившись на 8,9%. Обсяг його продажів склав 143 млн гривень. Негативна динаміка була особливо помітною в продажі компактних камер.
Нагадаємо, ринок побутової техніки та електроніки в Україні зріс на 33% в II кварталі.