Ринкова позиція дає агрохолдингу "Авангард" перевагу перед іншими виробниками в регіоні, - Fitch
Avangardco (холдингова компанія "Авангарду") має переваги перед іншими виробниками в регіоні за рахунок дешевого зерна від місцевих фермерів та ринкової позиції, що дозволяє впливати на ціноутворення. Про це говориться в огляді міжнародного рейтингового агентства Fitch.
Загалом, на думку агентства, компанії з виробництва біопалива і виробники м'яса та продукції птахівництва будуть нести основні втрати серед корпорацій Європи, Близького Сходу і Африки через рекордних цін на сільськогосподарську продукцію.
"Сектор виробництва (м'яса та продукції птахівництва) очікує менше, але значний негативний вплив, оскільки торгові мережі не будуть зацікавлені в зростанні цін, що істотно перевищує рівень інфляції... Деякий тиск може випробувати на собі компанія Avangardco, оскільки компанія не вирощує власного зерна, і витрати на комбікорм становлять до 70% вартості виробництва яєць. В той же час Avangardco має переваги за рахунок дешевого зерна від місцевих фермерів та ринкової позиції, що дозволяє впливати на ціноутворення", - пише Fitch.
Крім того агентство відзначило, що такі виробники як "Миронівський хлібопродукт" або АПХ "Міраторг" зможуть користуватися перевагами за рахунок високої частки власного зерна для виробництва кормів.
Fitch також підкреслило, що не очікує більш високого зростання цін на продукти харчування на частину, що залишилася 2012 р., і не прогнозує додаткового тиску на прибутковість для виробників фасованих продуктів харчування, що базуються в регіоні Європи, Близького Сходу і Африки, в 2013 р.