Частка авіабудівного концерну Airbus, що входить в структуру Європейського аерокосмічного агентства EADS, на китайському ринку збільшиться до 50% і навіть перевищить цей рівень через кілька років, повідомив сьогодні один з високопоставлених представників Airbus Фабріс Бреже, передає Reuters. Зараз ринкова частка європейського авіаконцерну в КНР не перевищує 45%.
Як відзначили в Airbus, ризики, пов'язані з повторним витком рецесії у світовій економіці, існують, проте азіатський ринок, зокрема ринок КНР, зможе стати в разі несприятливого розвитку подій "подушкою безпеки". Саме китайські авіакомпанії продовжать купувати літаки, коли в Європі та США настане черговий виток кризи і попит на продукцію Airbus впаде, впевнені в авіабудівному концерні.
"У випадку рецесії перевезення вантажів і пасажирів скоротяться, і авіакомпанії просто не зможуть згенерувати достатнього грошового потоку, щоб закупити нові літаки, - прокоментував ситуацію Бреже, що знаходиться зараз на Всесвітньому економічному форумі в китайському м. Далянь. - Тепер мова йде про світовий ринок, а це значить, що ми не продаємо авіалайнери виключно європейським чи американським компаніям. Левова частка замовлень на літаки Airbus надходить зараз якраз від азіатських компаній, і КНР грає дуже велику роль".
Раніше в цьому місяці основний конкурент Airbus - американський Boeing - підвищив прогноз по попиту КНР на комерційні авіалайнери на 25% в порівнянні з власним попереднім прогнозом. Так, Boeing повідомив, що авіакомпанії Китаю закуплять в наступні 20 років 5 тис. літаків на 600 млрд дол.