Ряд медіагруп України заявив про намір розвивати ринок легального відеоконтенту в Інтернеті
Ряд Медіагруп України заявив про намір розвивати ринок легального відеоконтенту в Інтернеті. Про це йдеться у відкритому листі, опублікованому медіагрупи.
"Ми, представники телевізійної індустрії, медіагрупи Inter Media Group, "1 +1 Медіа", "Медіа Група Україна" та StarLightMedia мають намір розвивати ринок легального відеоконтенту в Інтернеті та боротися з сайтами, які розміщують охороняється правом інтелектуальної власності контент без дозволу правовласників або надають до нього доступ. Ряд великих українських майданчиків вже підтримали нашу ініціативу і налагодили законну демонстрацію телевізійного контенту", - йдеться в повідомленні.
Також у повідомленні наголошується, що контент, який використовується Інтернет-сайтами незаконно, порушує права медіагруп, обмежує їх розвиток, як виробника і власника прав.
У свою чергу, генеральний директор Володимир Бородянський зазначив, що медіагрупи хочуть повністю контролювати продаж реклами на їх контенті в Інтернеті.
За його словами, відтепер вони будуть пропонувати сайтам розміщувати їх відео в їх плеєрі.
"Ми пропонуємо всім майданчикам розміщувати наше відео в нашому плеєрі. У кожної групи буде свій плеєр, майданчик бере цей плеєр, розміщує і користувачі можуть бачити наш контент у цьому плеєра безкоштовно. Ми будемо керувати продажем реклами в цьому плеєрі, а майданчик буде отримувати прибуток від того, що на неї будуть припадати велику кількість глядачів. Вся банерна реклама і все, що навколо плеєра буде діставатися йому, ми на це не претендуємо", - розповів Бородянський.
Він також зазначив, що з 1 жовтня канали почнуть системно займатися боротьбою з несанкціонованим використанням контенту.
"Так ми хочемо повністю і розміщувати рекламу, і отримувати з неї прибуток... Є правове поле, яке дозволяє нам відстоювати свої інтереси. Раніше ми дивилися на це крізь пальці. Щоб для вас не було ніяких сюрпризів, будь ласка, до 1 жовтня домовтеся з нами, а з 1 жовтня наші юристи почнуть займатися цим системно", - додав Бородянський.
Він також повідомив, що для глядачів перегляд контенту буде безкоштовним, тому що "за це заплатять рекламодавці".