Російська інтернет-компанія "Яндекс" запустила власний інтернет-браузер. Про це сьогодні журналістам у Москві повідомив генеральний директор "Яндекса" Аркадій Волож. Обсяг інвестицій у даний проект компанія не розголошує.
Інтерфейс нового браузера базується на відкритому вихідному коді Chromium, а в якості двигуна був обраний WebKit. У наступній версії продукту також буде використовуватися технологія Opera Turbo, яка дозволить швидше завантажувати інтернет-сторінки при низькій швидкості з'єднання.
Браузер підтримує операційні системи Windows і Mac OS. Він буде доступний для скачування сьогодні в 16:00 за київським часом.
Браузер "Яндекса" інтегрований з онлайновими сервісами компанії, наприклад з пошуком, сервісом переказів та іншими. Крім того, в програму вбудовані пошукові та навігаційні підказки з готовими відповідями від сервісів "Яндекса". В адресному рядку можна буде вводити як адреси сайтів, так і пошукові запити. Найбільш відвідувані користувачем ресурси винесені на спеціальне табло.
Наприкінці вересня 2012 р. Mail.ru Group також анонсувала запуск власного інтернет-браузера. Браузер Amigo розроблений на базі Chromium і націлений на користувачів соціальних мереж. Поки продукт доступний для скачування, він проходить альфа-тестування.
"Яндекс" є однією з найбільших російських IT-компаній і сьомим пошуковиком у світі по кількості оброблених запитів. "Яндекс" з'явився в 1997 р. 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, увійшовши таким чином на міжнародний рівень. 24 травня 2011 р. звичайні акції "Яндекса" класу A почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market.
Читайте також: Чистий прибуток "Яндекса" виріс за 6 міс. на 67%