Відомство підготувало проект рекомендацій для ЗМІ щодо висвітлення самогубств
Федеральна служба РФ з нагляду в сфері захисту прав споживачів і благополуччя людини (Росспоживнагляд) запропонувала відмовитися від слова "самогубство" у заголовках ЗМІ. Відповідний проект рекомендацій для ЗМІ по особливостям висвітлення інформації про суїциди розміщений на сайті Росспоживнагляду.
"Викликає побоювання широке висвітлення в ЗМІ випадків самогубства. Так, репортажі з матеріалами про самогубство розміщуються на перші шпальти друкованих та електронних видань, оформляються з використанням великого шрифту і зазначенням на суїцид в заголовку, ілюструються фотографіями жертви і місця трагедії", - гаворится в тексті документа.
Також повідомляється, що Всесвітня організація охорони здоров'я виступає за зважене висвітлення проблем суїциду в ЗМІ, оскільки "особливості висвітлення в ЗМІ випадків самогубств можуть вплинути на осіб з суїцидальними нахилами".
"У зв'язку з цим, Росспоживнаглядом за участю провідних фахівців, що займаються науковою і практичною розробкою питань суіцидології та інформаційної безпеки дітей і підлітків, підготовлено проект рекомендацій для ЗМІ щодо особливостей висвітлення інформації про випадки самогубства і розміщений на сайті служби для попереднього ознайомлення і подальшого обговорення", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Росії почали вилучати з полиць магазинів іноземні миючі засоби, наприклад Henkel, Procter & Gamble і Colgate-Palmolive.