З створення Укрсиббанку 1995 році почалася історія його інвестицій у свій рідний Харківський регіон
Власник і президент групи DCH Олександр Ярославський має намір розширювати присутність свого холдингу у фінансовому сегменті. Про це він розповів в інтерв'ю журналу "Бізнес".
"Я неодмінно буду розширювати присутність у фінансовому сегменті. Якщо не вийде з "Промінвестбанком", буду розглядати інші банківські установи. Я придбав кілька серйозних промислових активів, і мені потрібен банк як фінансовий інструмент управління ними", - сказав бізнесмен, акцентувавши увагу на досить успішний досвід роботи в даній галузі. "Тим більше, що я прекрасно знаю, що потрібно робити, щоб банк працював ефективно. Приклад тому – "УкрСиббанк", який я створював і який продовжує успішно функціонувати", - підкреслив Олександр Ярославський.
Він також зазначив, що саме з створення цієї фінансової установи в далекому 1995 році почалася історія його інвестицій у свій рідний Харківський регіон. "Я радий, що вкладав і продовжую вкладати гроші саме в нього", - заявив бізнесмен.
Що ж стосується необхідності в банківському активі для обслуговування промислових активів, то мова, насамперед, йде про Харківському тракторному заводі і руднику "Суха Балка". Пріоритетами розвитку останнього Олександр Ярославський назвав такі: "На "Сухій Балці" плануємо збільшувати видобуток, працювати на зниження собівартості. Поки це дві основні завдання", - розповів він.
Щодо ХТЗ ключовим аспектом є відновлення позицій заводу як національного виробника на внутрішньому ринку. "Навіщо наповнювати бюджети європейських країн, які і без нас наповнені? Тепер (відновивши виробництво на заводі) ми почали дбати самі про себе. І це головна перемога. Я буду продовжувати працювати, засукавши рукава, для розвитку ХТЗ", - зазначив Олександр Ярославський.
Окрему увагу в інтерв'ю він приділив успіхам Міжнародного аеропорту "Харків", що також входить в структуру активів групи DCH. У травні цей транспортний об'єкт обслужив рекордну кількість пасажирів — 84,3 тис. осіб. Це, за словами Ярославського, стало результатом професійної та злагодженої роботи менеджменту харківського аеропорту.
У планах бізнесмена збільшити пасажиропотік мінімум втричі. Загалом же Олександр Ярославський заявив, що не виділяє якийсь один зі своїх активів як предмет особливої уваги. "Як можна визначити, що тобі дорожче, якщо вкладаєш у той чи інший об'єкт, не тільки гроші, але і свою працю, нерви, час, своє життя", - заявив Ярославський.
У минулому, таким особливим активом, на думку експертів, був "Металіст". Однак зараз бізнесмен так прокоментував перспективи свого повернення у футбол: "Повернути "Металіст" поки неможливо, він зараз в незрозумілому стані. А інші українські клуби мене не цікавлять. Якщо ж говорити про придбання зарубіжних клубів, не знаю, час покаже".