Підготовка до святкового телемарафону "10 років перетворень" у зв'язку з першим ювілеєм Регіональної газової компанії, зайняла три місяці. Над проектом працювала велика команда – Film.ua Group, команда технічної підтримки, сценаристи, режисери, оператори, а також величезна команда співробітників РГК по всій Україні.
"Пандемія змусила нас по-новому оцінити значення таких буденних речей, як безпека і людське спілкування. Для того щоб весь наш 38-тисячний колектив зміг безпечно відсвяткувати ювілей – 10-річчя компанії – ми використовували нові технології, які дозволили спілкуватися і чути один одного дистанційно", – зазначив директор РГК Олег Ніконоров.
Для масштабного онлайн-івенту було підготовлено безліч креативних сюжетів силами компаній з 16 регіонів, які працюють під брендом РГК. Ці сюжети були розміщені на онлайн-платформі (створеній спеціально під івент), де кожен гість міг вибрати одну з декількох розважальних програм, які транслювалися паралельно. За чотири години прямого ефіру організатори встигли зробити велику перекличку, справжній телеміст між регіональними представництвами, презентувати новий логотип РГК, показати приголомшливий концерт Freedom Jazz, а директор РГК Олег Ніконоров задав вектор руху компанії на наступні 10 років.
"Три місяці тому ми познайомилися з РГК і отримали незвичайний і цікавий бриф на проведення грандіозного онлайн-заходу. З величезним ентузіазмом ми включилися в роботу, так як це дійсно унікальний кейс для нашої країни. Ключовою цінністю РГК є люди, тому нашим завданням було створити справжній святковий телемарафон для співробітників і партнерів компанії по всьому світу – все це майже сорок тисяч людей", – сказала керівник Film.ua Entertainment Юлія Сабадаш.
У Film.ua Entertainment відзначили, що онлайн-івент такого масштабу в Україні був проведений вперше. І успіх цього унікального заходу став можливий завдяки залученості команди клієнта і професійній експертизі фахівців Film.ua Entertainment, а також знімальною та технічної груп, які працювали над цим проектом.
"Ми взялися за втілення унікального і технологічного формату свята тому що інновації і готовність до експериментів є сильною стороною всіх учасників проекту і команди РГК, і Film.ua Entertainment. Завдяки колаборації з таким професійним і надійним партнером ми за чотири години прямого ефіру змогли об'єднати всі наші регіони і тисячі людей, щоб розповісти справжню історію прекрасного перетворення газової індустрії", – зазначила керівник комунікацій РГК Галина Панченко.