Російська кампанія була спрямована на підтримку носіння зброї
Російська кампанія по впливу на Twitter в період президентських виборів у США була спрямована на підтримку носіння і використання зброї в Сполучених Штатах. Про це йдеться в дослідженні NPR.
Як наголошується, в дослідженні проаналізували мільйони вже видалених публікацій в Twitter, пов'язаних з російськими тролями. Так, облікові записи в Twitter, пов'язані з агентством інтернет-досліджень, прагнули посилити полеміку, викликаючи конфлікти.
Разом з тим, Twitter повідомляв комітету розвідки про тисячі облікових записів, пов'язаних з агентством інтернет-досліджень. Після цього мільйони записів були видалені з соціальної мережі, але деякі публікації були заархівовані.
Згідно з даними проведеного дослідження, 60 % публікацій агітували за носіння зброї у США, тоді як лише 15% - проти. За даними дослідників, цей контент могли побачити близько 32,4 мільйона користувачів.
"Дебати навколо зброї мають всі риси типового інструменту в їх наборі - але вони використовують тільки його половину" , - зазначив професор університету Клеменсона Деррен Лінвілл.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що комітет з розвідки палати представників опублікував невеликий зразок оголошень, який "в соціальній мережі Facebook поширювала російська "фабрика тролів" під час і після президентських виборів у США.