26 квітня 2018 відбудеться третій щорічний Retail & Malls Summit, організований Retail Platforma і Malls Club Ukraine & Belarus. Retail & Malls Summit 2018 присвячений досвіду роботи з сучасним покупцем через призму актуальні тренди "шопінгу вражень".
Час, коли споживач відвідував торговий центр виключно з метою зробити покупки, безповоротно пішло. Мейнстрім-поведінка сучасного споживача перетворило звичний шопінг в спосіб самовираження і отримання задоволень, а торгові локації - в місця для зустрічей, сімейного спілкування, релаксу і навіть для демонстрації статусу і культурних переваг.
Торгові центри стали частиною споживчого лайфстайлу і генераторами "шопінгу вражень". Здатність торгового об'єкта забезпечити клієнту шопінг емоційного досвіду безпосередньо визначає фінансовий успіх і потенціал розвитку.
Retail & Malls Summit 2018: "шопінг вражень":
Топ-спікери Retail & Malls Summit 2018 - експерти компаній:
"Сільпо", "Цитрус", "Фокстрот", USUPSO Ukraine, UAmade, "Укрпошта", SOVA, Jewelry House, Socar, ТРЦ Gulliver, Arricano Real Estate Plc, Майстерня "Органічна архітектура", Watcom Group, GfK Ukraine
Спеціальний гість Retail & Malls Summit 2018 - пан Uğur BERK, Генеральний директор одного з 5 найбільших торгових центрів Стамбула - IstinyePark Shopping Center
Серед питань, які будуть розкриті спікерами Саміту:
Детальніше про спікерів та умови участі в Retail & Malls Summit на сайті: http://retailplatforma.com/events/retail-malls/
Реєстрація на Retail & Malls Summit: шопінг вражень на сайті Retail Platforma
і за телефоном: 044 232 98 40; 0507365909
До зустрічі 26 квітня 2018 на Retail & Malls Summit 2018: шопінг вражень!