Retail & Malls Summit 2018: як заробляти на "шопінгу вражень"
26 квітня 2018 відбудеться третій щорічний Retail & Malls Summit, організований Retail Platforma і Malls Club Ukraine & Belarus. Retail & Malls Summit 2018 присвячений досвіду роботи з сучасним покупцем через призму актуальні тренди "шопінгу вражень".
Час, коли споживач відвідував торговий центр виключно з метою зробити покупки, безповоротно пішло. Мейнстрім-поведінка сучасного споживача перетворило звичний шопінг в спосіб самовираження і отримання задоволень, а торгові локації - в місця для зустрічей, сімейного спілкування, релаксу і навіть для демонстрації статусу і культурних переваг.
Торгові центри стали частиною споживчого лайфстайлу і генераторами "шопінгу вражень". Здатність торгового об'єкта забезпечити клієнту шопінг емоційного досвіду безпосередньо визначає фінансовий успіх і потенціал розвитку.
Retail & Malls Summit 2018: "шопінг вражень":
- 200 + топ-менеджерів і власників ТРЦ, роздрібних операторів, експертів в питаннях Customer experience management.
- 10 покрокових інструкцій для реалізації концепції «шопінгу вражень» у вашій компанії.
- Можливість забезпечити стабільний розвиток і прибутковість компанії в умовах реалій сучасного споживання.
- Здатність бути на одній хвилі з клієнтами, розуміти їх потреби і цінності
Топ-спікери Retail & Malls Summit 2018 - експерти компаній:
"Сільпо", "Цитрус", "Фокстрот", USUPSO Ukraine, UAmade, "Укрпошта", SOVA, Jewelry House, Socar, ТРЦ Gulliver, Arricano Real Estate Plc, Майстерня "Органічна архітектура", Watcom Group, GfK Ukraine
Спеціальний гість Retail & Malls Summit 2018 - пан Uğur BERK, Генеральний директор одного з 5 найбільших торгових центрів Стамбула - IstinyePark Shopping Center
Серед питань, які будуть розкриті спікерами Саміту:
- Що таке "шопінг вражень" і як його використовують українські роздрібні компанії?
- Який маркетинг відповідає концепції "шопінгу вражень"?
- Кампанії, які підвищують основні KPIs (прохідність, частота, конверсія, чеки, задоволеність і лояльність)
- Як сформулювати своє ціннісне пропозицію споживачеві мовою "шопінгу вражень"? Цінова політика і нові враження: як вони пов'язані?
- Як в концепції "шопінгу вражень" використовують основні споживчі тренди (новий досвід, простота, digital)?
- Як робити споживачеві ціннісну пропозицію "нових вражень" в умовах мультиканальною середовища?
Детальніше про спікерів та умови участі в Retail & Malls Summit на сайті: http://retailplatforma.com/events/retail-malls/
Реєстрація на Retail & Malls Summit: шопінг вражень на сайті Retail Platforma
і за телефоном: 044 232 98 40; 0507365909
До зустрічі 26 квітня 2018 на Retail & Malls Summit 2018: шопінг вражень!